Bara för att..

Vad heter du? Linnea Kokko Vad har du på dig? Myskläder Ögonfärg? Gröna med honungsbrunt runt pupillen. Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Skrik-gröna Nämn 2 bra filmer: The Notebook, Limitless Är du singel? Nej Vem är snyggasst? Svårt.. Vem vet mest om dig? Mina närmsta Vad vill du ha just nu? Ingenting speciellt tror jag Rädd för? Att spy.. McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds, fast Burgerkings pommes är godare. Sjunger du? Jaa ibland :) Vill du gifta dig? Både ja & nej. Kommer du överens med dina föräldrar? Ja oftast :) Vad ska du göra i morgon? Skola... Vad sover du i? Trosor & stor T-short Vad gör dig glad? Vänner, familj, fina sms & överraskningar..Saknar du någon just nu? Jaa Godaste lukten? Svår fråga Vill du ha barn? Ja det vill jag nog Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, då får jag ju köpa på systemet! Är du blyg? Nej, men kan vara osocial mot nytt folk Hur mår du nu? Bra Vad är din önskan just nu? Håller jag tyst om Vad gör du om 5 år? Det vet jag faktiskt inte haha Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Människor jag delat massa fina minnen med ♥ Vad skulle du vilja heta i förnamn? Linnea funkar väl, men inte såå nöjd med det hehe, annars vet jag inte Har du någonsin varit full? Ja Har du testat droger? Nej Hur många tabletter tar du dagligen? Inga Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Turkiet, Alanya :) Hur ofta gråter du? Inte ofta Vad står det i ditt senaste sms? "2 minuter" Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, glad, omtänksam kanske? Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Inte så klok, för snäll sen vet jag inte Det roligaste jobbet du haft/har: Bara haft ett Har du körkort och egen bil: Nej men snart hoppas jag & då får jag bil också När tog du ditt körkort: .. När grät du senast: För två dagar sedan Vem sov du hos sist: ♥ Vem sov hos dig sist: ♥ Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja... Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej Vilka tre personer ringde dig senast? ♥, Ashkin & Mamma Är du lycklig? Jaa det är jag väl, men de kan alltid bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0