23:45

Hallå läsare ;) Kan passa på att uppdatera nu när jag ändå ligger i sängen & inte kan sova.. Ja vad har hänt? Nu stanna det uppe i huvudet på mig. Helgen som var så umgicks jag bara med en person från fre-sön. På söndagen jobba jag.. Sen här om kvällen så hämtade Ashkin upp mig, vi åkte till Märsta & hämta upp Noha & vi drog till McDonalds. Vi blev kvar där i några timmar, satt & prata massa skit :) Igår åkte jag in till Stan helt själv i skit vädret.. Och idag var det skola efter det mötte jag Dilan & Sia, vi drog & käka Thai-food, godast. Sedan gick jag förbi jobbet & snacka lite med Mariana & Ashkin sen har det inte hänt så mycket mer.. Så med det säger jag Godnatt :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0