Q & A

Jättesnygga byxor!! var kmr dem ifrån? :)
- Dem är ifrån Bikbok för länge sedan :) (svarta chinos)

Vad har hänt? :(
- En vän som gick bort..

Har du svart eller marinblå keps? För ja kan inte ha toffs i min som är blå :(
- Jag har marinblå keps :) Inte? Konstigt... Köpte min på Stadium, så kolla där!

Vem fick du den av :)
- Fick den av min mamma :) (VS body splash, Endless Love)

Åh vart har du köpt den? :)
- Från Bikbok sötnos :)

Din blogg e superfin! Skulle va kul om du kunde rensa bland dina kläder o ha en bloppis :)
- Tack!!! :) När jag rensar bland mina kläder ger jag bort dem tyvärr.. Men någongång kanske :)

Vem är han?? :)
- Det är Min John :)

Det är suprer fint min käraste vän! :*
- Tack min älskling!!! :*

Är du och John tillsammans ? :)
- Ja det är vi :)

Hej vart har du köpt dina vita byxor? :)
- Hejdu, dem är ifrån Bikbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0