JULAFTON

Hej & God jul på er!! :) Hoppas ni har haft en fin jul, det har jag :) Gårdagen börja med att jag & John gick upp runt 11, började göra oss iordning sedan åkte vi med pappa till farmor & farfar där pappas släkt var.. Det börja med Kalle anka, haha. Vi käka julmat, sedan öppna vi massa julklappar, fick så fina saker. Tack igen ❤️ Kan visa er imorgon eller ngt.. Efter det körde vi något julklappsspel, jätte kul! Fick två julklappar där.. Sedan körde vi känn & klämm? Vi åkte hem runt 00 tiden, sov hos John ❤️






 Idag har vi firat lite jul hemma hos min morbror, hans fru & min kusin. Fick massa julklappar då med. Tacktack!!! Kom precis hem, nu ska vi sova. Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0