06:02

Shaaa!! Kom precis hem & nu ligger jag i min efterlängtade säng :) Vilken grej, vilken grej! Iallafall, har varit upptagen sen jag klev upp ur sängen till nu! Morgonen börja med Desperate housewives sedan åkte jag mamma & pappa iväg & handla i Sollentuna efter det hemåt, började fixa mig sedan åkte jag hem till Yanina med Eve & Salina, vi satt & drack tills vi drog in till stan där vi mötte resten. Vi drog till Sture, jätte kul :D Sedan blev det fyllekäk.. Haha. Nu ska jag sova, vi hörs imorgon kyss

Juste, iförrigår så slog jag i något för jag var lite arga-tjejen så jag börja blöda, och det har inte slutat att blöda än!? Det blöder hela tiden & de var 2 dar sedan?? Jätte konstig & läskigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0