INSPIRATION

När jag har frågat folk jag känner om vad jag ska visa mer i min blogg så har dem sagt shopping & outfits. De klart, tycker själv att sånt är roligast när jag läser andras bloggar. Men problemet med det är att jag shoppar nästan aldrig längre & outfits... Jag klär aldrig upp mig längre typ? Haha. Eftersom att om jag aldrig festar längre eller ens går ut känns de som. Om jag gör något så är det jobba eller hittar på något med mina vänner, men inget jag verkligen behöver klä upp mig för.. Utan kastar bara på mig något. Jag säger ju det, har blivit kärring :( Ne fyfan vad tråkigt!! Men, våren & sommaren är snart här då kommer min blogg säkert bli roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0