MIN ÄNGEL

Vad är det som händer!? Du var min lilla älskling!! Varför? Fattar inte, jag är fortfarande i chock :( Älskade att krama om dig, hela dig. Du var sån glädjespridare. Alltid så glad & sprallig. Min fina ängel ❤ Kommer aldrig fatta varför du.. Blir så ledsen. Ingen fattar.. Alla dem här åren har du varit min lilla favorit Tanya. Och kommer alltid vara! Längtar efter att få se dig, vill bara krama om dig!! Vi har så fina minnen tillsammans ❤ Du kommer alltid att leva kvar i våra hjärtan, för-all-tid. Vila i frid min fina ängel.. Tanya Puangsiri!


Kommentarer
Postat av: Anton

Tanya Puangsiri såg ju ut som en kille, antar att "hon" var lesbisk också.

2016-08-05 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0