Q & A

Måste bara säga att du är en jättefin tjej! Var stark <3
- Tack så mycket!! :-* Jag försöker så gott jag kan!!

Svarta byxorna med dragkedjor/
Oh älskar byxorna o vart ute efter liknande, snälla skriv var jag hittar dom?
- Dem är från Gina tricot :)

Svarta byxorna med dragkedjor & militärgröna jackan med svarta "skinnarmar"/
Åh var har du köpt det där??
- Byxorna är från Gina tricot & jackan från VILA eller så var det Vero moda! :)

Har du fixat brösten? :) Älskar din kropp alltså... Berätta hur du tränar snälla?
- Nej jag har inte fixat brösten, dem blev bara stora på bilden haha. Tack vad glad jag blir!! :D Jag är den sista du ska fråga hur man ska träna, bara tränat 1 veckan på gym annars har jag bara tränat liiite hemma, magövningar osv..

Har du dyslexi?
- Haha!! Jag vet inte, kan vara mycket möjligt :(

Ang. Min mamma/
Vad har hänt? :( tråkigt inlägg..
- Hon har blivit sjuk.. Vill inte gå in på detalj direkt. Men det var värre än läkarna trodde!

Kommentarer
Postat av: Emma

På instagram har du en tight vit klänning på en bild, var kommer den ifrån? Så himla fin!! :)

2013-02-07 @ 16:25:05
Postat av: Anonym

Hoppas hon blir frisk!!!!

2013-02-11 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0