HEJ 2013!!

Hejj :) Nu är det år 2013, hoppas detta år blir super! Tänkte berätta om mitt nyår.. På dagen så fixa jag lite saker sen mot kvällen runt 19tiden kom 💗 & Avan o hämta upp mig, hämta upp Linnea & Nathalie också. Sedan åkte vi till stan till en lägenhet där Rostem Carro & Mike var. Vi var alltså 4 par hehe. Killarna hade fixat det jätte fint, med ljus, mat osv :) Det blev klyftpotatis, oxfilé & rödvinsås & massa annat, yumi! Vi alla spendera hela kvällen där med musik, spel & fyrverkerier osv.. Vi var hemma hos mig runt 04 kanske? Och vi somna vid 8 imorse.. Han ligger fortfarande & snarkar... Vägrar att vakna!! Men nu ska jag försöka att väcka han igen ;) Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0