Q & A

Vart jobbar du? Det har du aldrig nämnt
- Jobbar på ett cafe/konditori.

Hittade just din blogg! sån man gillar direkt :)
jätte fin klänning!!! vart är den ifrån? puss
- Vad kul att höra :D Den är ifrån Monroe! Kram

Ursnygg kropp :)!!
- Tack blir jätte glad!! :D

Din kropp gud :O Jävligt snygg (ta i trä, undvik onda ögat hahah)!!! Skit snygg kropp och jag som tjej avundas dig på ett bra sätt, du inspirerar mig!!!
- Haha gullig! Tack, glad jag blir :D

Tänker du på nån särskild? Han som är efter dig på jobbet?
- Han som är efter mig på jobbet? Haha, nu vet jag inte riktigt vem du tänker på? Nu blev det lite läskigt haha..

Vart är din svarta klänning ifrån? Och när köpte du den:) Tack för svar
- Den är ifrån Topshop. Jag köpte den i oktober/november :)

Har du ögonbrynstatuering ? Om ja vilken salong eller vilken tjej gjorde på dig ? Snyggt o jämnt ser det nämligen ut att vara :) kram på dig
- Nej jag har inte tatuerat mina ögonbryn jag målar dem, men funderar faktiskt på att tatuera dem. Kramis :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0