TWII

Ligger & lyssnar på musik, så börja jag tänka på massa. De finns så mycket smuts så de helt sjukt, jag blir äcklad på riktigt av att tänka på det. Att de finns sånna människor, vilken jävla värld vi lever i. Falska fittor, otrogna äckel osv.. Blir mest arg & äcklad när jag tänker på otrohet eller att bara hoppa i säng med massa direkt när man gjort slut med sin tjej/kille! Hur kan man på riktigt vara otrogen mot en person? Har man inget hjärta alls? Om man är tillsammans med någon då håll dig till den personen, om du inte kan det då gå inte in i ett förhållande? Svårare än så är det inte!! Om man vill leka runt & gillar andras uppmärksamhet då gå fan inte in i ett förhållande. Blir så sur!! Fast nu tycker jag mest synd om tjejer haha, för enligt mig är de mest ni killar som är skit & gör sånt här. Ooh, att bara tänka på något sånt här gör mig så arg :D Nä usch.. Ville bara få ut detta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker du på nån särskild? Han som är efter dig på jobbet?

2013-01-17 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0