Typiskt Linnia topp..

Visst är den söt? :) Det skriker Linnia om den haha.. Det är typiskt jag!
Vet ni vilken tur jag hade... Jag kolla på den när jag var med Maria i stan för några dagar sedan, men köpte den inte...varför vet jag inte..? Så jag gömde den bakom massa andra toppar. Sen så åkte vi hem & jag ångra mig för visste att den skulle ta slut hur snabbt som helst. Så åkte in till stan med John några dagar efter så såg jag att det bara fanns 3 sånna toppar kvar i L, blev lite ledsen så gick jag bara för i säkerhetensskull & kolla om min topp hängde kvar där jag gömde den & det gjorde den :D Blev super glad för dem brukar ju fixa kläderna & hänga tillbaka men dem hade väl inte sett den... Nu blev det värsta boken men jaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0