11 juni 2013

Hellu fina :) Idag så åkte jag till Rudbeck där jag mötte Angie's familj & vänner eftersom hon tog studenten idag!! Grattis igen älskling ❤ Har aldrig varit på Rudbecks utspring innan, de var ju galet :D Speciellt deras flak.. 140 pers-flak.. Grymt var det, vill också :( Jaja.. Efter det så åkte jag hem, bytte om osv eftersom jag fick massa öl på mig.. Sedan skjutsa pappa mig & Sofia K till Angie's mottagning där det var en massa. Var där i några timmar sedan skjutsa Hossam mig, åkte & mötte John, vi promenera i någon timma sedan gick vi hem till honom. Satt & prata om massa med hans mamma syster & bror :) Och nu är jag hemma! Det har varit en lång dag hehe & nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0