MIDSOMMAR

Hejhej :) Igår var det ju midsommar... Dagen börja med jobb 10-14:15 efter de åkte jag hem direkt & börja göra mig iordning. Sedan mötte jag John & Richie i station runt halv 17, vi åkte hem till Bellen. Sedan rulla det i massa folk :) Alla drack, dansa & bara njöt! Det var riktigt kul bortsett från en grej som hände på natten... Annars så var allt bra ❤ Jag & John fick skjuts hem till mig av Felicia runt 2-3 någongång. Och vi somna väl runt 6-7 på morgonen haha.. Idag har jag mått skit så vi har typ bara legat i sängen, nu åkte han hem en snabbis för att hämta laddare till mig eftersom min är helt paj, min älskling så snäll!! När han kommer tillbaka ska vi bara ta de lugnt, äta lasagne o kolla film. Ni får massa bilder från igår lite senare, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0