MIN DAG..

Tjosan :) Behöver jag ens säga hur min morgon börja..? Tror nog alla ni vet det redan haha :) Efter DH så satte jag på mig kläder osv, mötte Sofia & Emil o åkte till Väsby Nyas utspring.. Amanda & några till som tog studenten idag!! Efter det så drog jag & Angie hem till mig, snacka om massa sedan gjorde jag mig iordning. Runt 18 tiden åkte jag hem till Amanda där det var en massa folk på hennes mottagning.. God mat & trevligt folk :) Kul! Vi körde massa lekar också, och nu innan dem alla drog ut så körde dem "jag har aldrig" men jag drack ju inte så jag fick ställa alla frågor hehe lite skoj! Är iallafall hemma nu & ska väl sussa om en stund, hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0