Q & A

Har du gjort ett medvetet val på senaste tiden att fokusera och ta starkare hand om relationerna med de du har som är nära dig? Med tanke på allt som hänt med ditt förra förhållande din mamma och din vackra vän som gick bort?
- Nej det har jag väl inte gjort.. Jag försöker att visa på något sätt hur mycket jag uppskattar mina nära & kära ibland. Och ibland har jag sånna stunder då jag kan skriva ett sms till dem & visa min kärlek, men mina nära vet att jag har jättejätte svårt för att visa mina känslor, men dem vet nog att jag älskar dem massor :)

Vem är din bästa kompis?
- Mina bästa vänner är Mariana Ashkin Anna Helin Dilan & Vickie :) Dem vet allt om mig & jag vet allt om dem!

Har du pojkvän?
- Nej jag har ingen pojkvän.

Har du fortfarande kontakt med Tanvir?
- Ja det har jag :)

Läser du någon storbloggares blogg isåfall vems?
- Jag läser Kenzas blogg ibland..

Varför klippte du ditt långa fina hår? Hur kommer det sig att du färga håret brunt? Ska du färga blont till sommaren?
- Jag färgade ju mitt hår typ 5 gånger på 1 vecka för ett år sedan ungefär eftersom att frisören gjorde fel gång på gång & då tappa jag jätte mycket hår, så det blev slitet & fult så var tvungen :(
Jag ville bli brunette ett bra tag för jag tyckte att man såg så ofräsch ut med utväxt & ville ju inte färga håret hela tiden, det var jobbigt & slet på håret jätte mycket. Sen så kunde jag tycka att alla färger på kläder inte passa med mitt blonda hår (haha jätte konstig) men jag trivs bra i mörkt hår! :) Och nej jag har inga planer på att bli blond just nu iallafall.. Det kommer få vänta ett tag isåfall!!

Går du i skolan?
Både ja & nej.

Tränar du? Hur mycket väger du? Hur lång är du?
- Nej jag tränar inte, jag testa det i 2 veckor så tror jag ska börja i slutet på denna månad :)
Jag väger mellan 46-47 & är 1,64-1,65 skulle jag gissa på!

Varför tog det slut mellan dig & han du var tillsammans med?
- Det funkade inte mellan oss.

Asså du har min drömkropp!! Hur mycket väger du?
- Ååhh vad söt! Glad jag blir :) Jag väger mellan 46-47 kg.

Ska du åka någonstans i sommar?
- Ja jag hoppas det!!! Mina närmsta vänner har ju pojkvänner så dem är tråkiga & kanske vill åka utomlands med dem, så vi får se haha! Jag & Ashkin vill iallafall :)

Saknar du inte att ha förhållande? Du är så fin!
- Nej faktiskt inte. Jag trivs jätte bra som singel :) Tack så mycket!! :*

Vad har hänt med din mamma?
- Hon har fått elakartad cancer..

Du är singel nu va? Har du kommit över ditt ex?
- Yes :) Ja jag tror det eftersom jag knappt tänkt på honom sen det tog slut? Men de kanske beror på att jag blev så äcklad av honom, kanske därför det gick så snabbt + att vi endå inte var tillsammans så länge sen har jag lätt för att gå vidare! Jag har endå inget att sakna..

Var det Sanny Dahlbeck den där kända fightern som du träffade? Hur länge har ni träffats?
- Haha "kända fightern" men ja det var han jag träffa :)

Hur kan du ha så fin kropp?
- Vad glad jag blir!! Puss :)

Du har jätte speciella drag i ansiktet, är du hel svensk? Du är jätte fin! Fortsätt blogga :)
- Har jag haha? :) Min pappa är svensk, mamma är halv rysk & halv finsk.. Tack!!! :*

Finns det någon som du har intresse för/känslor just nu? Du verkar ha många killar efter dig haha
- Nej det har jag väl inte :) Gick ju ur ett förhållande rätt så nyligen kan jag tycka.. Haha oj, vet inte riktigt vad jag ska svara på det där :D

Är de Sanny Dahlbeck du träffa för ser att du gillar hans bilder på instagram?
- Ja det är han jag träffa! Vem är dudå, du måste ju antagligen följa mig där? :)

Ska du ta körkort? :)
- Ja förhoppningsvis :)

Hur börja ni prata, du & Sany?
- Vi har haft varandra som vänner sen fleraflera år tillbaka, playahead tider. Sen nu för ett tag sedan när jag var ute med mina vänner så såg vi varandra ute med ingen hälsa sedan dagen efter så skrev han till mig, så börja vi prata :)

Kommentarer
Postat av: heysam

Fan vad folk ska fråga om Tanvir varje gång du har frågestund haha..

2013-03-25 @ 23:08:26
URL: http://heysam.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0