IGÅR...

Tja :) Igår så var de jobb 8:30-17:30, åkte hem & börja fixa mig direkt.. Sedan åkte jag hem till Anna, Abbe kom & hämta oss efter ett tag & vi åkte hem till Mariana & Liliana. Vi firade Lilly som fyllt år!! ❤ Vi var några st där sedan mötte vi Gamze & Bellen i station, vi åkte in till stan. Alltså fyfan säger jag bara.. Jag hade en snefylla, verkligen. Har aldrig varit med om detta! Minns ingenting från att vi hoppa på tåget, idag när jag vakna så hade jag inte mina saker kvar i väskan heller.. Så Anna fick berätta vad som hade hänt, gud så pinsamt.... Massa sjukt som hände igår! Var hemma runt 5 eller något? Och imorse så drog jag & John till centrum för var tvungen att köpa nytt smink eftersom allt försvann igår..... Sedan har vi bara tagit de lugnt.. Han drog hem runt 18 tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0