JOHN 23 ÅR! ❤

Hej på er :) Igår så åkte jag ner till centrum på dagen & köpte rosor, ljus osv.. Sedan åkte jag hem, duscha o gjorde mig iordning sedan köpte jag thai-mat till mig mamma & John. Vi åkte hem till mig & tog det lugnt sedan runt halv 00 tiden så bad jag John att sitta i vardagsrummet med mamma eftersom jag skulle fixa lite i mitt rum innan kl 00, eftersom han fyllde år då, alltså idag! När klockan med 00 så bad jag honom komma in i rummet där jag hade fixat det lite mysigt med hans presenter osv. Min älskling fyller 23 år idag, grattis igen mitt hjärta! ❤ Efter det så sov vi, vi båda jobba idag.. Har precis fräschat till mig lite, nu ska jag hem till John & fira honom med hans familj :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fint du gjort! Riktigt bra tjejen, skulle du vilja ta en närmare bild på klockan:)?

2013-10-24 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0