Q & A

Har du sålt den? Tror du att den passar storlek 38-40 eftersom att du skriver att den är ganska stor om jag uppfattar de rätt? Det är den som såldes på Zara väl? :)
- Hej! Jag har den inte kvar tyvärr.. Och nej det är inte den från Zara, den är ifrån MQ.. 

Älskling :( :( :( Ragge kommer bli glad <3
- Haha älsklingen, ja de hoppas jag :*

Usch, fyy vad jobbigt :( Beklagar sorgen. Var hon sjuk?
- Tack så mycket! Ja hon hade cancer :(

Lilla bebis! Jag vet hur det känns. Det är verkligen jätte jobbigt att släppa taget om en familjemedlem som förgyllt alla ens dagar. All styrka till dig
- Ja, verkligen jätte jobbigt :( Tack så mycket!! <3

<3 din blogg. Du verkar så söt :) Går det att få saker sålt på loppis nu förtiden? Gick det bra & fick du mycket sålt? Har varit sugen på att sälja lite saker på loppis länge nu :)
- Tack så mycket, glad jag blir :) Jadå det går! Jag sålde ganska mycket men jätte billigt så tjäna bara lite över tusen-lappen.. men bättre de än att bara ha saker hemma som man inte har användning för :) 

Vart har du köpt den där lådan som det står smycken på? :)
- Jag köpte den i en liten butik i Väsby, vet inte vad den hette :(

Vart har du köpt dom? :)
- Köpte dem på DinSko :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0