Fredagen 13:e - Vila i frid min pärla..

Det här är den jobbigaste dagen jag varit med om... Dagen börja med att alla vi gick ut på en långpromenad med henne efter det så gick vi hem & klädde på oss osv. Sedan åkte vi ner till djursjukhuset, vi hade tid kl 14:45. Det jobbigaste är att både idag & igår så har hon varit hur pigg som helst, pigg & glad. Så det var jätte jobbigt! Det var bara jag & pappa som gick in med henne, pappas fru orkade inte det. Allt tog ca 1 timma.. Och hon kämpa verkligen emot, så himla jobbigt & se allt det :( Hon är så underbar på alla sätt&vis! Jag älskar henne så det gör ont, ingen fattar hur mycket jag älskar den där hunden.. Min Tess ❤ Och att sedan lämna henne, liggande där på golvet var hemskt!! Kan inte fatta att detta är sant, vill inte :( Min lilla pärla! Men hon har det bättre nu, hon får vila i frid min älskade ❤ 2013.09.13 - fredagen den 13:e..







Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, fyy vad sorgligt :( beklagar sorgen. Var hon sjuk?

2013-09-13 @ 20:45:12
Postat av: Nathalie

Lilla bebis! Jag vet hur det känns. Det är verkligen jätte jobbigt att släppa taget om en familjemedlem som förgyllt alla ens dagar. All styrka till dig

2013-09-27 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0