JOHN ❤

Fick en överraskning av älskling nyss... Blev jätte glad! :D Tack igen min bästa!!! ❤

Det roliga är att i helgen så sa han att han skulle beställa skor till sig själv, sen visa han mig vilka han beställde osv.. Och nu när jag kom hit så sa han att dem kommit & jag sa att jag ville se dem eftersom han inte hade öppnat paketet.. Så sa jag att jag ville öppna för att "avgöra om dem är godkända" och medans jag öppna så drev jag "åå mitt paket" sedan när jag ser skorna tänkte jag "shit vad små hans fötter kommer se ut" precis då säger han att det är mina! Min fina!!! ❤


Kommentarer
Postat av: F

Skulle du inte vilja ha byxorna nångång kan ja köpa av dej :)

2013-09-05 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0