LOPPIS..

Hejsan :) Igår så åkte jag till Sollentuna centrum & kika runt lite.. Efter det åkte jag förbi mamma & hämta mer saker till loppisen sedan hämta pappa mig.. John kom hit runt 19 tiden, vi tog det bara lugnt ❤ Idag gick vi upp tidigt eftersom jag skulle ha loppis, vi var på plats 8:30 & stod där till 15:30.. Gud vad kallt det var på morgonen!! Mina & John's fötter blev is. Lite senare kom min mamma & Maria o gav oss sällskap :) Vi har käkat, kollat film oså sen vi kom hem, snart ska vi sova, jätte trötta!





Kommentarer
Postat av: em

<3 din blogg , du verkar så söt :)
Går det att få saker sålt på loppis nu för tiden ?? gick det bra och fick du mkt sålt liksom ? har varit sugen på att sälja lite saker på loppis länge nu :)

2013-10-01 @ 01:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0