Q & A

Väskan är så snygg!! Vart är den ifrån? Skulle bli jätte glad om du svarade :)
- Ja visst är den :) Den är ifrån Lindex!

Skit snygg ha kvar den! Vartifrån förresten :)
- Den är ifrån MQ :)

Hej, personligen så tycker jag att jackan är assnygg men alla har redan en sån jacka och jag tror att allt fler kommer att köpa en... Så jag tycker att du borde köpa någon annan jacka som ingen har kolla på missguided, bershka, massimodutti eller asos där har dem säkert jätte fina jackor :) Som du kanske skulle gilla.   
Puss puss och du & John är urgulliga världens sötaste par, jätte härligt att se dig lycklig :D!!!
- Hej! Tack för tipsen :D Haha tycker du? Tack så mycket, glad jag blir. Ja, är jätte lycklig hihi :) Puss!

Vart ska du ha din loppis?
- Jag kommer att ha den i Väsby.

Linnia jag har letat överallt efter leopard byxor! Du har ett par såg jag! Vart har du hittat dom?:)
Skulle du inte vilja ha kvar byxorna nångång kan jag köpa dem av dig :)
- Jag hitta mina på Lindex, fast det var ett tag sedan.. Kolla där, dem kanske finns kvar. Annars kanske Topshop, Nelly, Asos eller Åhlens har? Hoppas du hittar.. Okej då vet jag, lägger ut här isåfall :D

Nu menar jag absolut inte det här på något negativt sätt, utan bara utav ren nyfikenhet.
Hur kommer det sig att du rätt så tätt han göra slut och påbörja så många förhållanden så tätt?
Kände du killarna sen innan, eller hur hann ni annars lära känna varandra innan ni blev tillsammans?
Som sagt, menar inget dåligt. Diggar bloggen.
- Okej jag förstår.. Hm.. Kan försöka att skriva detta ganska så kort, om det går.
Det tog slut för mig & Tanvir för 3 år sedan eller liknande. Och Farre (han jag var med innan John) kände jag inte innan, vi hade varit på samma fester osv. Vi lärde känna varandra i Alanya (förra sommaren) och efter det blev vi tillsammans. Men nu när jag tänker efter så var det inget seriöst sådär. Jag var nog inte ens kär i honom, kändes väl bara skönt att ha någon där kanske..? Vet faktiskt inte vad jag ska svara på det för känns inte ens som att jag varit med honom faktiskt.. Kan låta konstigt haha :p 
Och John har jag kännt enda sen 2008 tror jag? Vi var alltid ett stort gäng som festa & åkte på kryssningar. Så lärde vi känna varandra :) Och jag har aldrig kännt såhär starkt för någon annan som jag känner för John, han är min kärlek!!

Hur träffades du och John? Ni är så söta tillsammans :D
- Vi har kännt varandra sen flera år tillbaka. Men vi börja prata ganska så mycket för kanske 6 månader sedan eller liknande.. Så gick vi ut & festa, han jag Filip & Sonja en dag, efter det börja vi träffas :)

Hur mycket väger du och hur lång är du?
- Jag väger mellan 47-48 kg & är runt 1,64-1,65 cm tror jag :) Länge sedan jag kolla hur lång jag var..

Vad använder du för smink? :)
- Jag sminkar nästan aldrig ögonen längre, det gjorde jag alltid förut. Sminkar mig (ögonen) bara om det är något speciellt.. så nu använder jag puder, ögonbrynspenna & läppstift. Och ibland kan jag ha mineralpuder eller foundation också..

Vilka är dina närmsta vänner?
- Jag pekar inte ut vilka som är mina närmsta, dem vet vilka dem är. Och jag älskar dem så mycket! :)

Ser du en framtid med John, typ att han ska bli pappa till dina barn? :)
- Ja det gör jag absolut. Jag är inte tillsammans med någon om jag inte kan tänka mig en framtid med dem..

Varför tog det slut mellan dig och han du var med innan John? Du behöver inte svara, din blogg är grym :)
- Det tog slut pga tappade känslor, sedan så fick jag reda på att han hade varit otrogen mot mig med en tjej i Väsby. Men det var lika bra, för idag är jag tillsammans med John, och han är allt jag velat ha.. Kunde inte blivit bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0