3 veckor sedan.. đŸ˜”â€ïž



Idag Ă€r det 3 veckor sedan du gick bort mamma.. 😔 Detta Ă€r det sista du skrev i din dagbok.. Du sĂ„g typ framemot julen.. Önska verkligen jag kunde sĂ€tt dig öppna julklappar denna jul 😔 Allt gick sĂ„ snabbt mot slutet, ingen var beredd pĂ„ detta, inte ens du!! Du trodde du skulle Ă„ka in pĂ„ sjukhuset över nĂ„gon dag bara.. Men medans du lĂ„g dĂ€r sĂ„ blev det mycket vĂ€rre, symptomet du aldrig haft innan! SĂ„ du blev kvar i flera veckor sedan fick allt sĂ„ snabbt 😭 Jag saknar dig mamma... hela tiden. Fattar inte att detta hĂ€nde dig min fina ❀ Vi hann iallafall fira vĂ„ran födelsedag tillsammans, din 41-Ă„rs dag & min 21-Ă„rs dag.. Älskade du đŸ˜”â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0