5 december 2014



Idag så samlades släkten i Löwet vid kl 10 imorse, vi hade en tid med doktorn.. Han ville berätta lite hur det låg till med mamma för alla, han berätta väl ungefär samma saker som han berätta för mig igår.. Att så som min mamma mår nu så vet vi inte om det handlar om något dygn, 1 vecka eller 1 månad hon kan ha kvar att finnas här hos oss, hos mig :( Han tycker det är fel att säga när det kan ske, för det kan man aldrig veta.. Vi har varit många hos mamma nu dessa dagar! Många som kommit & hälsat på ❤️ men vi hoppas ju såklart att det vänder, att ett mirakel kan ske.. Att hon blir bättre! Men jag har så svårt för det, jag tänker på det värsta o det gör så ont i mig :( Idag så var mamma inte lika pigg som igår, hon orkade inte prata med oss lika mycket... Och hon kan ju inte ens äta längre, vi får nästan tvinga i henne lite vätska då & då.. Så hon får ju inte i sig så mycket :/ Och dem kan inte ge henne dropp heller, för det klarar hon inte av.. Hon kan liksom drunkna då typ eftersom det kan samla sig i lungorna på henne.. Det är så himla jobbigt!!! Man kan inte göra något alls, för att hon ska kunna bli bättre. Inget alls :( det suger... Och idag när min morbror & dem skulle gå så sa han till mig "vi ses imorgon" & då svara jag "nej, kommer inte hit imorgon eftersom jag ska försöka att jobba & efter det fira min farmors 70-års dag" & då hörde jag att mamma försökte säga något. Så la mitt öra vid hennes mun så jag skulle höra, och det jag tror jag hörde var att hon sa "jag vet inte hur länge" det var det enda hon sa.. Och jag fråga flera gånger "vet vad mamma?" Men hon svara inte.. Så vet inte vad hon mena riktigt, jag har en tanke på vad jag tror hon mena men vill inte tro det! Och hon sa de liksom direkt när hon hörde mig säga att jag inte skulle komma imorgon :( Men vi ska nog åka dit en stund efter vi firat min farmor. Innan vi åkte hem så var jag ensam med henne i rummet då jag sa lite saker till henne.. ❤️ Men hon kunde inte svara eller något eftersom hon hade fått lugnande så att hon skulle kunna sova inatt. Det är så jätte jobbigt att åka därifrån, det känns inte bra :( men jag hoppas på det bästa! Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan min mamma... Vill inte & hon får inte lämna mig :( älskar dig mamma ❤️ Mest!!

Kommentarer
Postat av: Mrs.a

Känner inte dig men har följt din blogg ett tag. Ville bara säga att du borde vara med din mamma imorgon också, kan hända att du ångrar det sötis... Tänker på er ;( <3333 styrkekramar

2014-12-06 @ 00:15:44
Postat av: .

Känner inte heller dig men exakt samma hände min pappa å ja tycker också du kanske borde gå, men det skall så klart kännas rätt. Skall be för henne ikväll<3

2014-12-06 @ 21:11:18
Postat av: Anonym

Vad hände med din mamma? Vad var hon för sjuk? Beklagar sorgen <3

2014-12-08 @ 14:56:12
Postat av: C

Beklagar sorgen blir tårögd av att läsa dina texter,det är så hemskt att förlora sina nära och kära
på det sättet.känner inte dig men må din mamma vila i frid ❤️❤️

2014-12-10 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0