Denna vecka..



Hej.. Enda sen i söndags då mamma gick bort så har jag sovit hemma hos min morbror, hans fru & mina 2 kusiner.. Jag har inte velat vara själv nu.. Min mormor & min moster har även varit där då! Det har varit skönt faktiskt.. För då har jag kunnat prata om det som hänt med dem & inte tänkt på det så jätte mycket ibland pga att vi kollat film & umgåtts ❤️ Igår så åkte jag hem till min moster, hennes man & mina 3 kusiner för att fira Nadja's 19-års dag! Vi var några st där, det var trevligt.. Efter det åkte jag hem till John ❤️ Vi umgicks o prata om allt möjligt om mamma.. Det har varit jobbigt för John också. Idag så jobba han & jag har gjort lite saker med pappa! Sedan tagit det lugnt.. Idag är det första gången jag sover själv! Jaja, godnatt ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0