:(



Idag har det gått 1 vecka sedan du lämna mig/oss.. Min älskade.. Jag saknar dig så himla mycket mamma 😢 jag har fortfarande inte riktigt fattat det, och det kommer nog ta ett tag till tills jag gjort det. Och jag har det så jobbigt just nu... Önska verkligen att du var här med mig!! Att du fanns vid min sida, skydda mig, stötta mig, trösta mig, hjälpte mig.. Så som du alltid alltid gjort.. Men nu kan du inte det & det är så jobbigt mamma.. För det känns som att allt går emot mig just nu, att inget jag gör är rätt.. Att allt blir fel 😭 jag önska du kunde säga till mig hur eller vad jag ska göra! Men jag hoppas & tror att jag gör dig glad ❤️ Min vackraste mamma!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

All min kärlek och styrka till dig! Skriv till mig om du vill prata <3

2014-12-15 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0