Saknaden..



Åh 😔 Jag saknar allt med dig mamma.. När jag fortfarande sov när du hade gått upp så satte du på hög musik så jag skulle vakna 😄 eller fixa frukost & sedan kom & väckte mig o drog upp persiennerna så jag skulle vakna till... Varje gång du alltid mött mig mitt i natten när jag varit rädd att gå själv.. När du alltid(!) ringde mig så fort du hörde en polisbil, ambulans, helikopter, brandbil & fråga om jag mådde bra o vart jag var.. Dina kramar & pussar.. När jag sov bredvid dig ett bra tag för inte så länge sedan för jag inte våga sova själv 😄 och när jag lekte "död" när jag sov (mamma tyckte att jag inte andades när jag sov) så börja hon hoppa i sängen för jag inte reagera när hon gjorde små rörelser först (gjorde med flit) haha det hände ett antal gånger.. Saknar till&med våra tjafs, vi var som syskon.. Alla sa det. Saknar hur alla trodde att vi var syskon när vi tex gick i centrum.. Jag saknar att ringa dig.. Jag saknar dina kramar varje gång jag gick ut från lägenheten & att du alltid stod med dörren öppen & vänta tills jag gick ut från porten & sedan skrek: hejdå! Att du alltid kommentera mina foton osv på Facebook att jag var "mamis vackra bebis" osv.. Jag saknar allt med dig mamma.. 😔 hur gott ditt hår lukta även fast du inte hade duschat o allt...!!!! Älskar dig ❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Linnea du får mig att gråta <3

2014-12-17 @ 08:32:22
Postat av: anonym

Blir tårögd! Du klarar detta! Hon finns alltid med dig♡

2014-12-17 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0