TISDAG & ONSDAG







Helluu 😊 IgĂ„r sĂ„ gick jag upp runt 10, gjorde mig iordning sedan vid 13 sĂ„ Ă„kte jag & Jessica till Kista galleria, hĂ€mta ut vĂ„ra biobiljetter & kolla runt i butiker. Vid 16 gick vi pĂ„ 3D bio Maleficent. Den var bra â˜ș Efter det kika vi runt lite till.. Efter det Ă„kte jag hem till John & myste hela kvĂ€llen ❀ Idag sĂ„ Ă„kte jag & sola 15 minuter med Jessica sedan gick vi till centrum & köpte lite nödvĂ€ndigheter, hehe. Sedan Ă„kte jag hem, frĂ€scha till mig, Ă„kte & hĂ€mta Andreas sedan Ă„kte vi till Rosersberg o kolla pĂ„ Polishundsuppvisning 18-20, det var hĂ€ftigt! Varit hemma ett tag nu, ligger & lyssnar pĂ„ musik â˜ș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0