27 & 28 maj 2014





Hellu 😊 Vilket is-vĂ€der vi fĂ„tt nu... IgĂ„r sĂ„ vakna jag runt 10, gick upp o Ă„t frukost. Meningen var att jag & Jessica bara skulle dra & sola, men jag ville in t stan för att kolla efter ett par skor & en topp. SĂ„ hon följde med, fast hon shoppa mer Ă€n mig, haha. Efter det sola vi! Åkte & trĂ€na ben efter det med John sedan tog vi det bara lugnt ❀ Idag var det jobb 11-19:15, inga tĂ„g gick & det var vĂ€rsta kaoset, men en snĂ€ll chaufför som skulle köra ersĂ€ttningsbuss t Uppsala körde t stan, han erbjöd sig för vi var sĂ„ mĂ„nga & ingen ersĂ€ttningsbuss frĂ„n SL hade kommit!! DĂ„ligt.. SĂ„ det var ju jĂ€tte snĂ€llt av honom, verkligen. Sitter med min pappas tjej, hon hĂ„ller pĂ„ & syr in min klĂ€nning, var & handla med pappa för en stund sedan ocksĂ„ â˜ș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0