Min mamma ❤️



Mamma 💖 min fina, underbara, omtänksamma mamma.. varför just du? Jag fattar inte hur en människa kan ha så mycket otur som du har 😔 Hur? Varför? Varför du? Jag är så ledsen... Du är sån fin & stark människa, även fast att du mår som du gör så vill du finnas där för mig & bryr dig om mina små problem. När det är de sista du behöver tänka på! 💖 Du har alltid stått vid min sida, min mamma, mitt allt. Ingen förstår hur det är att se dig. Allt har gått så himla fort 😔 Från i somras när du var pigg, gick ut varje dag, cykla osv.. Nu kan du knappt gå på toa själv.. Varför, varför..... Så många frågetecken i mitt huvud!! 
Men du är jätte stark, och vi ska hålla tummarna & be till Gud ❤️ Du är bäst, glöm inte det. Jag älskar dig mestmest!! 

Kommentarer
Postat av: Amina

Hoppas att hon blir bättre snart <3

2014-11-19 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0