2015.02.07.. Två månader sedan ❤️



Idag är det två månader sedan du lämna mig/oss älskade mamma... Då du fortfarande ville kämpa emot cancern men din kropp sa ifrån 😭 jag saknar dig mer & mer för varje dag som går.. livet är så himla orättvist! Du är/var sån himla underbar, godhjärtad, omtänksam & stark kvinna. Och jag är så stolt över att just du är min mamma ❤️ Jag kan fortfarande & vill inte förstå att du inte finns vid liv.. Tanken av att du inte finns vid liv här med oss på jorden gör så himla ont inom mig 😔 Var förbi dig idag med en blomma & tände ljus... Längtar tills din gravsten sitter på plats så att vi kan göra det fint hos dig mamma ❤️ Du lever kvar i mitt hjärta föralltid.. Jag älskar dig mest min ängel ❤️

19731102 - 20141207 .. ❤️❤️😭😭

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0