1 månad av saknad..



Igår var det en månad sedan du lämna mig/oss mamma 😔 Kan fortfarande inte tro det!! Jag saknar dig så jätte mycket... Hur kunde det gå såhär långt? 😭 det är så hemskt.. Dumma sjukdom. 
Några timmar innan du försvann så fick jag läsa som en liten "bok" som en av sjuksköterskorna gav, där man fick läsa lite om döden typ.. Så stod det typ att "hur jobbigt det är för oss, att förlora någon" men sen stod det att "tänk för den personen som ska försvinna, vad jobbigt det måste vara för den personen att känna att den kommer lämna oss alla, att den måste släppa taget om oss" att aldrig mer få se oss någon mer liksom.. Att det vore bra om tex jag som är henne närmast att säga till henne typ "det är okej om du släpper taget" och det sa sköterskan till mig också, att de bra om jag säger det till mamma för annars kanske hon känner press att hon måste fortsätta kämpa fast hon kanske inte orkar men jag klara inte riktigt av att säga dem exakta orden så jag sa det på ett lite annorlunda sätt, minns inte riktigt vad jag sa.. Och det var så himla jobbigt 😔 

Mamma jag älskar dig så himla mycket. Du var en så himla fin människa!! Orkar inte att du inte finns här vid mig.. Så jobbigt! Mamma ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0