NYÅRSAFTON





Nyårsafton... Redan... Detta år har gått så himla fort, men det sluta inte bra.. 😔 Iallafall, jag & John åkte hem till min morbror Dennis, hans tjej Jennifer & hennes son vid 18 tiden där hela mammas släkt samlades för att fira in det nya året samt inflyttningsfest. Min mamma skulle ju också varit med på inflyttningsfesten, det var tanken.. Vi hade ju pratat om det 😔 Vi alla var samtalade, åt mat, umgicks, dansa lite & sköt raketer. Alla försökte att ha ett leende på läpparna hela kvällen trotts det som hänt ❤️ Men jag vet att min mamma var där med oss! Min älskade.. Önska du kunde varit där med oss, du fattades.. Jag & John åkte hem till honom vid 02 tiden någongång. Och idag så blir det väl att bara ta det lugnt.. Gott nytt år på er ☺️🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0